16/06/2026 0 Comments
Julebanko
Julebanko
Julebanko

Torsdag 17. december 2026, kl. 20:00
De fleste af os tager hjem lige om lidt - lad os derfor mødes og julehygge en ekstra gang!
Der er julebanko i dagligstuen på K, og alle er velkomne.
K sørger for et par hyggelige præmier, men hvis du har noget særligt godt liggende, som du ikke skal have med til Danmark, så kan du også tage det med.
Comments